Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Antonio's eethuis. Meer weten? Ontdek meer
Heritiér
23 jun 2026 om 11:30
Heerlijk
Rick
15 jun 2026 om 11:08
Grote maaltijd voor je geld, vers en heet, snel bezorgt!
Linda
10 jun 2026 om 19:37
Het was weer lekker... alleen geen ui betekend echt geen ui aub ook niet op de sla
Konstantina
9 jun 2026 om 2:46
I never take my order I what my money back !!
karolina
6 jun 2026 om 18:48
Super
Amber
25 mei 2026 om 3:57
Heel lang moeten wachten op het eten 2,5 uur. 3 keer gebeld elke keer werd gezegd ze komen eraan nogsteeds niks na 4 keer bellen kwamen ze pas wij bestellen niet meer!