ANTONIO'S EETHUIS

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 913 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Antonio's eethuis. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 11:30 Heerlijk
15 jun 2026 om 11:08 Grote maaltijd voor je geld, vers en heet, snel bezorgt!
10 jun 2026 om 19:37 Het was weer lekker... alleen geen ui betekend echt geen ui aub ook niet op de sla
9 jun 2026 om 2:46 I never take my order I what my money back !!
6 jun 2026 om 18:48 Super
25 mei 2026 om 3:57 Heel lang moeten wachten op het eten 2,5 uur. 3 keer gebeld elke keer werd gezegd ze komen eraan nogsteeds niks na 4 keer bellen kwamen ze pas wij bestellen niet meer!